Mali investovať do služby Netflix


V USA je BlockBuster doteraz známym pojmom a zrejme niečo vraví i vám. Išlo o dlhoročné úsepšnú a zrejme najznámejšiu značku videopožičovní. Ak ste hľadali nejaký nový super film, v BlockBusteri ho určite mali. Takýto štýl pozerania filmov bol v USA dlhodobo zaužívaný. Veď s videopožičovňami sme boli dobre oboznámení i my. U nás však neboli pod týmto názvom, pretože sa jednalo o americkú firmu a my sme mali zasa svoje. No to nemení nič na tom, že aj u nás mali zo začiatku videopožičovne relativne vysoký úspech. Ak sme šli od doktora alebo sa blížili prázdniny, tieto podniky s filmami sme určite navštívili. Alebo dokonca stačilo, ak sa blížil víkend. Takisto si dobre pamätáme, ako tie najlepšie filmy boli vždy už požičané a na nás nevyšlo. Určité spomienky na toto obdobie nám zostali.
lístky v mobilu
•        Prečo však píšem v minulom čase?
Pretože vidíme, že tieto podniky sa stávajú minulosťou. BlockBuster je minulosťou už dávno. Zaujímavým faktom však zostáva, že mnohí vplyvní investori investovali svoje financie do spomínaných podnikov s názvom BlockBuster. Predsa to bol dlhoročný pojem, tak ako mohli investovať zle, však?
Čas ukázal, že táto investícia nebola správna. Takisto mali pred sebou možnosť investovať do začínajúcej služby s dnes už dobre známym názvom NetFlix. No vtedy touto začínajúcou službou pohrdli a vsadili na známejší BlockBuster. Aký to bol však omyl!
obchod s DVD
Takáto služba NetFlix dokázala vyradiť z konkurencie všetky videopožičovne. Takýto začínajúci nováčik je dnes pánom. Dnes by mnohí rozumní ľudia určite investovali skôr do tejto internetovej služby. Je totiž nekonkurenčne o moc využívanejšia. Filmy máme na dlani, navyše nájdeme všetky novinky, ktoré potrebujeme. Nehrozí tá stará vec, že by boli momentálne vypožičané. Máme ich na dosah okamžite, pričom máme i bezplatné skúšobné obdobie.