Ak máte v pláne využiť pri online reklame niektorý z dostupných nástrojov a vašimi hlavnými požiadavkami na ich parametre je efektivita a rozumná cena, Facebook Pixel je skvelou voľbou pri jej realizácií.
Spolupráca s Facebookom patrí medzi jeden zo základných nástrojov, ktoré vám efektívne poslúžia na vytvorenie online reklamy. Jeho základ tvorí kód, ktorý je však potrebné umiestniť na web stránku a ten sa postará o automatické vloženie cookie súborov vašich zákazníkov do prehliadača a týmto spôsobom máte možnosť sledovať ich správanie na vašej web stránke. Taktiež máte možnosť opätovného cielenia vašej online reklamy na zákazníkov, ktorí vašu web stránku navštívili v minulosti, no nedošlo k nákupu tovaru alebo služieb. Ponúka možnosť cieliť online reklamu efektívnejšie, nakoľko zo získaných informácií je možné cieliť reklamu relevantnejšie, čím sa znižuje cena za konverziu. Taktiež vám dáva možnosť lepšie rozanalyzovať konkrétne štádia nákupu vášho zákazníka alebo jeho zámer. Týmto spôsobom sa vytvorenie online reklamy pomocou Facebook Pixel stáva efektívnejšia a menej zložitá. Okrem štatistických a demografických údajov máte možnosť zistiť mieru konverzie aj na rôzne udalosti na vašej stránke. To vám dáva ešte viac možnosti pre lepšie meranie efektivity a konverzie vašej online reklamy.
Všetky tieto získané údaje vám napomáhajú ju lepšie optimalizovať pre čo najlepší výsledok. Ponuka možnosť pri vytváraní budúcej online reklamy cieliť na vašu skoro ideálnu cieľovú skupinu v rámci potencionálnych zákazníkov. Z udalosti, ktoré vám Facebook Pixel umožní sledovať patrí napríklad registrácia zákazníka, vyhľadávanie obsahu vášho webu po kliknutí na reklamu, vyhľadávanie produktu, pridanie produktu do košíka, pridanie platobných údajov, vykonanie platby za produkt alebo službu alebo registrácia alebo prihlásenie k odberu vašich newslettrov.